Adatvédelmi nyilatkozat
1. A nyilatkozat célja
Jelen adatvédelmi nyilatkozat célja, hogy a http:// www.mesebeliposta.iwk.hu weboldal tulajdonosa és üzemeltetője: MOVEMENT GLOBAL Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 7130, Tolna, Tinódi u. 8. adószám: 26572543-2-17, Cg. 17-09-011808), mint adatkezelő (a továbbiakban:”Adatkezelő”) által a http:// www.mesebeliposta.iwk.hu internetes oldalon (a továbbiakban:”weboldal”) alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket rögzítse.
Az Adatkezelő a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően kezeli a weboldal ügyfelekkel való megismertetését, a használat támogatását, és ezeknek a keretében az érintettek személyes adatainak kezelését.
Az adatvédelmi elvek kialakításakor figyelembe vette a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletét (a továbbiakban: „GDPR”), a 2011. évi CXII. törvényt az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (a továbbiakban: „Info tv.”), valamint az 1998. évi VI. törvényt az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény kihirdetéséről, valamint az 1995. évi CXIX. törvényt a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló törvényt.
2. Adatkezelő megnevezése
Az adatkezelő adatai:
A társaság neve: MOVEMENT GLOBAL Korlátolt Felelősségű Társaság
A társaság székhelye: 7130, Tolna, Tinódi u. 8.
A társaság elektronikus levelezési címe: mesebeliposta@gmail.com
Adószáma: 26572543-2-17
A társaság képviselője: Radvány József ügyvezető
A kapcsolattartó neve: Illés Anita
Telefonszáma: +36 30/233-2648
A telefonszám hívható munkanapokon: 9:00-16:00
3. A kezelt személyes adatok köre:
3.1 A megrendeléssel a felhasználó a következő személyes adatait köteles megadni:
3.2 Az adatkezelés célja a kereszt- és vezetéknév, valamint a cím esetén a kapcsolatfelvétel, valamint a vásárláshoz és a szabályszerű számla kiállításához szükséges, továbbá a szerződés létrehozásához, tartalmának meghatározásához, módosításához, teljesítésének figyelemmel kíséréséhez, az abból származó díjak számlázásához, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítéséhez, házhozszállítás lehetővé tételéhez szükséges, az e-mail cím és a telefonszám a kapcsolattartás szempontjából szükséges.
3.3 A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: a felhasználó bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak és melyeket az adatkezelő rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer a felhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal – törvény által kötelezővé tett esetek kivételével – össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag az adatkezelő fér hozzá.
A megadott adatok megfelelőségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Az e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség azt terheli, aki az e-mail címet regisztrálta. Amennyiben adataiban változás állna be, jelezze regisztrációja módosításával. A megrendelő kiskorú nem lehet.
4. Az adatkezelés jogalapja, módja és célja
4.1 Az adatszolgáltatás
– a GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján önkéntes hozzájárulás alapján történik, valamint
– a GDPR 6. cikk (1) bekezdésének b) pontja alapján olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben az érintett az egyik fél, vagy az a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtételéhez szükséges, illetve
– az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése alapján kerül sor.
Az Adatkezelő a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. Az Adatkezelőnek az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell üzemeltetnie az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az e törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.
– a számviteli jogszabályoknak megfelelő számlát kiállítása esetén az adatkezelés a GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja alapján történik, azaz az adatkezelés az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez szükséges.
Abban az esetben, ha a regisztráció megszakad az adatok törlésre kerülnek.
4.2 A személyes adatok kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint az érintett számára átlátható módon kell végezni. A személyes adatok kezelésére kizárólag meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból kerül sor. A személyes adatok kezelésének célja a weboldalon keresztül biztosított szolgáltatások nyújtása, az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás. A megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben nem ad hozzájárulást a személyes adatinak jelen Nyilatkozat szerinti kezeléséhez, úgy a jelen weboldal szolgáltatásait nem tudja igénybe venni, nem tud megrendelést elküldeni.
4.3 Az adatkezelők a megadott személyes adatokat az e pontokban leírt céloktól eltérő célokra nem használják fel. Személyes adatok harmadik személynek, vagy hatóságok számára történő kiadása – jogszabály eltérő rendelkezése hiányában – kizárólag a felhasználó előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges.
A felhasználó automatikusan hozzájárul az alábbi adatfeldolgozók igénybevételéhez:
Tárhely szolgáltató:
Név: Vilmányi Gergő egyéni vállalkozó
Székhely: 3958 Hercegkút, Petőfi Sándor utca 27.
Levelezési cím: 2120 Dunakeszi, Huszka Jenő utca 3/2.
E-mail cím: info@iwk.hu
Weboldal: www.iwk.hu
Az adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: tárhely-, és webshop-szolgáltatás.
Az adatkezelés célja: a weboldal elérhetővé tétele, megfelelő működtetése.
Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: Az adatkezelő és a tárhely-szolgáltató közötti megállapodás megszűnéséig, vagy az érintettnek a tárhely-szolgáltató felé intézett törlési kérelméig tart az adatkezelés.
Az érintett a jelen Nyilatkozat elfogadásával hozzájárulását adja ahhoz, hogy az Adatkezelő a fenti adatfeldolgozók számára az érintett megadott személyes adatit a megrendelés teljesítéséhez szükséges mértékben továbbítsa.
4.4 Az érintett jogosult arra, hogy hozzájárulását bármikor visszavonja. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló́, a vissza vonás előtti adatkezelés jogszerűségét. A hozzájárulás visszavonása az Adatkezelő részére e-mail útján lehetséges. Az Adatkezelő az érintett e-mail üzenetének kézbesítésétől számított lehető legrövidebb időn belül, de maximum 3 munkanapon belül törli.
4.5 Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa egy adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja e-mail útján. Az az érintett e-mail üzenetének kézbesítésétől számított lehető legrövidebb időn belül, de maximum 3 munkanapon belül megküldi.
5. A személyes adatok kezelésére vonatkozó elvek
A személyes adatok:
Az adatkezelő felelős a fentiek megfelelésért, továbbá képesnek kell lennie e megfelelés igazolására („elszámoltathatóság”).
6. Az adatkezelés időtartama
6.1 A regisztráció és weboldal használata során megadott személyes adatok kezelése az Adatkezelők általi törléséig tart.
Az adatbázisból való törlés az érintett kérésére is történhet, így az adatkezelés mindaddig fennáll, amíg az érintett kifejezetten nem kéri az adatainak törlését.
Az Adatkezelők legkésőbb az érintett kérelmének átvételétől számított 30 (harminc) naptári napon belül törlik az adatot. Az érintett által megadott bármely személyes adat törléséről az adatkezelő a GDPR 19. cikke alapján, elektronikus úton tájékoztatja az érintettet. Ha az érintett törlési kérelme kiterjed az általa megadott e-mail címre is, akkor az adatkezelő a tájékoztatást követően az e-mail címet is törli.
6.2 Fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályokban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését, a számviteli bizonylatok esetében, a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig meg kell őrizni ezeket az adatokat. A szerződés teljesítéséhez szükséges adatok megőrzési ideje a Ptk. alapján 5 év.
7. Felhasználói jogok és jogérvényesítési lehetőségek
7.1 Az érintett kérelmére az adatkezelők tájékoztatást adnak az érintett általa kezelt adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Az adatkezelők a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül elektronikus úton adják meg a kért tájékoztatást.
7.2 A felhasználó jogosult
7.3 A törlés nem vonatkozik a jogszabályok (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat az Adatkezelők a szükséges időtartamig megőrzi.
7.4 Az érintett a jelen nyilatkozatban ismertetett jogait az alábbi elérhetőségen keresztül gyakorolhatja:
Email: mesebeliposta@gmail.com
7.5 A felhasználó az Info.tv., valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013 évi V. törvény alapján fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
8. Az érintett tájékoztatása az adatvédelmi incidensről
8.1. Ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve, az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az érintettet az adatvédelmi incidensről.
8.2. Az érintett részére adott tájékoztatásban világosan és közérthetően ismertetni kell az adatvédelmi incidens jellegét, és közölni kell az adatvédelmi tisztviselő vagy a további tájékoztatást nyújtó egyéb kapcsolattartó nevét és elérhetőségeit; ismertetni kell az adatvédelmi incidensből eredő, valószínűsíthető következményeket; ismertetni kell az adatkezelő által az adatvédelmi incidens orvoslására tett vagy tervezett intézkedéseket, beleértve adott esetben az adatvédelmi incidensből eredő esetleges hátrányos következmények enyhítését célzó intézkedéseket.
8.3. Az érintettet nem kell tájékoztatni, ha a következő feltételek bármelyike teljesül:
8.4. Ha az adatkezelő még nem értesítette az érintettet az adatvédelmi incidensről, a felügyeleti hatóság, miután mérlegelte, hogy az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár-e, elrendelheti az érintett tájékoztatását.
9. Panaszkezelés
9.1. Az adatkezelő esetleges jogsértése ellen panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és
Információszabadság Hatóságnál lehet élni:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH): 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
10. Cookie-k (sütik) kezelése
10.1. Az adatkezelő a felhasználó számítógépén kisméretű adatcsomagot, szöveges információs fájlt, ún. sütit (cookie) helyezhet el és olvashat vissza. A sütit a weboldal küldi a felhasználó böngészőjébe, ami azt visszaküldi a szervernek. Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütit kezelő szolgáltatónak lehetősége van összekapcsolni a felhasználó aktuális látogatását a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalma tekintetében. A sütik kizárólag adatokat tartalmaz, nem tartalmaz futtatható állományokat, illetve nem fér hozzá a felhasználó számítógépén tárolt adatokhoz. A sütit a felhasználó képes törölni saját számítógépéről, illetve letilthatja böngészőjében a sütik alkalmazását. A sütik kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem beállításai alatt, cookie vagy süti megnevezéssel van lehetőség.
11. Záró rendelkezések
11.1 Az adatkezelők kötelezik magukat, hogy gondoskodnak az általuk kezelt személyes adatok biztonságáról, megteszik azokat a technikai intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg mindent megtesznek annak érdekében, hogy megakadályozzák azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását.
11.2 Az adatkezelők fenntartják a jogot, hogy jelen nyilatkozatot a felhasználók értesítése mellett egyoldalúan módosítsák. Az adatkezelők jelen adatvédelmi nyilatkozat módosításairól szóló tájékoztatást közzéteszik a weboldalon. A módosítás hatályba lépését követően a felhasználó a szolgáltatás használatával, ráutaló magatartással tudomásul veszi a módosított szerződést.
A GDPR alkalmazása során:
Az adatvédelmi szabályzat 2018. november16. napjától hatályos.
Kelt: Tolna, 2018. november 16.
Általános Szerződési Feltételek
Ezen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazza MOVEMENT GLOBAL Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 7130, Tolna, Tinódi u. 8. Cg.17-09-011808, adószám: 26572543-2-17) mint szolgáltató (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által elektronikus úton és formában megrendelhető szolgáltatások megrendelésére vonatkozó szerződési feltételeket, melyeket a Szolgáltató egyoldalúan és előre, a szolgáltatást igénybe vevő, azaz a megrendelő (a továbbiakban: „Megrendelő”) közreműködése nélkül határozott meg.
A megrendelés feltétele az ÁSZF elfogadása, amellyel a Megrendelő egyetért és magára nézve kötelezőnek ismer el. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
Az ÁSZF célja a megrendeléssel kapcsolatos tájékoztatásnyújtás. A szerződés a visszajelzés megérkezésével jön létre.
Abban az esetben, ha bármely Megrendelő nem ért egyet az ÁSZF-ben foglaltakkal, de rendelni szeretne Szolgáltatótól, levelet írhat a mesebeliposta@gmail.com e-mail címre.
1. Szolgáltató adatai:
A Szolgáltató neve: MOVEMENT GLOBAL Korlátolt Felelősségű Társaság
A Szolgáltató székhelye: 7130 Tolna, Tinódi u. 8.
A Szolgáltató elektronikus levelezési címe: mesebeliposta@gmail.com
Adószáma: 26572543-2-17
Cégjegyzékszáma: 17-09-011808
Számlavezető bank: K&H Bank
Számlaszám: 10402238-85565553-56501003
2. Hatályba lépő rendelkezések:
2.1 Jelen ÁSZF 2018.november 16. napjától hatályos visszavonásig.
A Szolgáltató általi egyoldalú módosításokat a Szolgáltató a módosítás hatálybalépése előtt 10 nappal a honlapon közzéteszi és megjelöli a hatálybalépés napját. Az ÁSZF hatálya minden Megrendelőre automatikusan kiterjed.
3. Szolgáltatások:
3.1 A szolgáltatások köre:
3.2 A Szolgáltatások ára abban az esetben változik, ha a Megrendelő külföldre kéri a levél postázását. Ebben az esetben a Magyar Posta Zrt. (a továbbiakban: posta) által érvényes és hatályos, a posta honlapján fellelhető kézbesítési díjjal növekszik a megrendelt levél, vagy Jóság-bizonyítvány ára, illetve egyedi kérések teljesítésekor egyedi ár kerül meghatározásra.
3.3 A megjelenített szolgáltatások kizárólag online rendelhetőek meg. A szolgáltatásokhoz tartozó árak minden esetben forintban értendőek és a mindenkor hatályos Általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvé9ny szerinti áfát tartalmazzák.
4. Rendelés menete
4.1 A mesebeliposta@gmail.com e-mail címen, valamint a Mesebeliposta facebook oldalán (www.facebook.com/mesebeliposta) oldalon lehet a rendelést leadni üzenetben. A Megrendelő kizárólag nagykorú lehet. A megrendelő az ÁSZF elfogadásával igazolja, hogy nagykorú, cselekvőképes személy.
4.2 A szolgáltatás teljesítéséhez szükséges adatok a következők: Megrendelő neve, elérhetősége, gyermek neve, életkora, a postázási cím megadása, ahova kérik a levelet, illetve azokat a gondolatokat, probléma helyzetet, amit a Megrendelő adott levél kapcsán fontosnak, és relevánsnak tart. A megrendelés véglegesítése az ÁSZF elfogadásával zárul.
4.3 A fizetés módja az alábbi lehet: átutalással az alábbi bankszámlaszámra: 10402238-85565553-56501003, melyet a K&H Bank vezet. A Megrendelő nevét minden esetben kötelező feltüntetni a közlemény rovatban, ennek elmaradása esetén a Szolgáltatónak a megrendelést nem áll módjában teljesíteni, az összeget visszautalja a Megrendelő részére. A rendelést 3 napon belül ki kell egyenlítenie a Megrendelőnek.
5. Panaszkezelés
5.1 Bármilyen levélben vagy elektronikus úton érkezett panaszt a Szolgáltató írásban 30 napos határidővel válaszol és indokol meg.
5.2 Panasszal lehet fordulni a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is, melynek elérhetősége:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677 E-mail: nfh@nfh.hu
6. Egyéb rendelkezések
6.1 A Megrendelő titoktartási kötelezettséggel tartozik minden olyan információt illetően, amely a Szolgáltatóval kapcsolatban jutott tudomására.
6.2 A honlapon (www.mesebeliposta.iwk.hu) megjelenő tartalom, és a megrendelt szolgáltatások tartalma minden esetben a MOVEMENT GLOBAL Kft., mint Szolgáltató tulajdonát képezik, felhasználására csak a Szolgáltató kizárólagos és kifejezett írásbeli engedélye alapján lehetséges. Amennyiben a Szolgáltató hozzájárulása nélkül a tartalom jogosulatlan felhasználása történik, a Szolgáltató jogosult kiszámlázni 50.000,- Ft/nap összegű kötbért. A kötbér megfizetése nem jelenti azt, hogy a tartalom használatára jogosulttá válik. A Szolgáltató a kárát érvényesítheti abban az esetben, ha jogosulatlan tartalomhasználat történik és ezzel a másik Fél részére kárt okoz.
6.3 A Szolgáltató és a Megrendelő között felmerült vitákat békés úton rendezik lehetőség szerint.
6.4 A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére irányadó a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései az irányadóak. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.